12 november 2011

faith.

Vilken härlig dag jag haft! Först hängde jag lite på stan och uträttade ett ärende som gjorde mig lite rik. Sen köpte jag en underbar liten hoodie till Rut och for till Kumla för lite bebiskläm! Svängde förbi mamma och Johan, fick mat i magen och bilen tvättad! Helt fantastiskt.
Väl hemma igen njuter jag av ett varmt bad med massa skum och tända ljus. Nästan så jag mår illa vad bra jag har de ;) Och jag menar det verkligen... Tänk om jag hade kunnat dela den här dagen med M, så fantastiskt det hade vart!! Avstånd.

Nåväl. Nyss var ryggen helt smärtfri, men så när jag kom hem har den satt sig i kramp och det här varma vattnet verkar inte hjälpa så jag måste nog ta min sista citodon. Mensvärk, kan nån människa tala om vad det ska vara bra för?!

Nu ger jag er en bild på Rut. Hon gav värme ända in.




.avundsjuka och falskhet är lite snaky (ormigt.) just sayin.

- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: