06 november 2011

God morning.

Kollade på en halvdålig konstig film (seconds apart) igår efter Så mycket bättre... Jag somnade som vanligt så vi gick o la oss strax efter 23. Sjukt tidigt alltså! Med tanke på att jag hade haft lite skön sovmorgon dagen till ära verkar min kropp idag som att den var färdigsoven 04.30.
Ibland e de ju sjukt skönt att ligga kvar och somna om och man sover nästan som skönast då. Idag var inte ibland och jag mådde nästan illa av att ligga kvar. Måste drömt något riktigt illa, minns bara fragment... Sådär som en känsla som inte går att sätta ord på. Men tror de handlade om krig. Hatar att drömma om krig! När jag var lite var jag skiträdd att de skulle släppas bomber på oss. Fiii fan så läskigt!

Nej men så nu äter jag muffins-frukost och kollar tv. Är pigg som en mört men M sover ju som vanligt normalt folk så jag kan inte göra så mycket mer än att kolla på tvn utan ljud... Funderar på att slå på filmen Trees nånting med Brad Pitt, den e ju textad så inget ljud behövs :)

Så jävla tråkigt inlägg. Men, ett tidsfördriv är ju också ett driv. Eller. Ja.

.här står jag naken för dig.


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: