01 november 2011

2+2

Ibland förbannar jag er läsare. För jag kan inte skriva det jag har på tungan jämt. Jag kan inte dela med mig av allt. En hel del går bra men inte det här innersta liksom. Lite privat måste man ju vara har jag hört. Och det är väl inte heller så att jag dirket vill dela det. Eller, jag vill hitta ord som beskriver känslor istället för att bara naket skriva dom rakt upp o ner. Linda in, i taggtråd eller mjuka moln. Men just dom orden hittar jag inte nu... Och förövrigt borde jag sova. Fy fan vad tråkigt det är att gå o lägga sig. Tänk om man alltid kunde vara vaken och bara sova när man verkligen vill. Att sova är skönt absolut, men att ligga och vänta på att somna är värdelöst. Slå mig i huvet!

Nej. När jag blir stor ska jag uppfinna något som gör att PMS blir historia. Jag funderar även på att ta helikopterkort. Stora planer. Som aldrig kommer bli verklighet.

.ett ord, en känsla, en tanke kan förändra hela världen.

Inga kommentarer: