01 november 2011

Tuesday.

Nej sova har jag ju varit bättre på, än vad jag är just för tillfället. Imorgon brukar vara min tröttaste dag och då kan ja sova hur länge som helst! Men denna onsdag måste jag upp i tid och göra mig representabel. Kan bli tufft men sen är de ju snart helg och tid att vila upp sig.

Vaknade idag av att klockan ringde alldeles för tidigt men somnade aldrig om så åkte hem till mamma en sväng. Fick som alltid med mig något hem igen! Strumpor, polkagrisar och vinglas. Götta!

Nu ligger jag i badet o har just kollat nya avsnittet av Desperate Housewives, spelar lite wordfeud och undrar om de verkligen e lagmöte ikväll på jobbet. Tror dessvärre det... Shit happens!

Annars funderar jag mest på vad jag ska köpa för julklappar till mina närmaste. Tips?!

.bättre en flata i handen än ingen alls.


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: