14 november 2011

svimma.

Alltså vad är det med min kropp?!
Först måste jag ställa in min fika dejt med Rapunzel för att jag verkligen har mensvärk från helvetet. Trist.
Sen tar jag på mig mina laffi mjukisar, den stoora vinterjackan en mössa och promenerar iväg till Coop. Lägger varor i min korg och känner att Nej! Inte nu, inte igen. Kallsvettas, mår illa. Svettas ihjäl i kön fram till kassan och mitt i betalningen svimmar jag nästan. Går på järnvilja, packar mina små varor i kassen och skyndar ut i luften. Sätter mig på stentrappan och klunkar i mig massa cola. Känner hur livet återvänder... Går hem, helt matt.
Alltså, what's up med detta?! Först på Olearys i kön för några veckor sen och nu här. Pallar inte.
Googlade mina symtom, men inte vet jag. Tippar på sömnbrist och dåligt vitaminintag. Imorgon e det jag som köper blutsaft och andra härligheter!!

Nu mår jag alla fall bättre och ska trycka en fiskgratäng. Kolla på masterchef USA och sen Ensamma mammorna. Sen jobba mig lite varm igen...

.jag har en kändis som följer nig på twitter, känns stort.


- IPhone-inlägg!

1 kommentar:

Mkay sa...

Kan ju vara hur många saker som helst, stress, ångest, brist på ämnen... Hoppas det blir bättre!