04 november 2011

rocknroll.

Igår sov jag i princip hela dagen, faktiskt. Dom vakna stunderna åt jag lite mat och låg i soffan och pillade på telefonen och slötittade på tv.
Imorse när jag kom hem från jobbet var jag full av energi. Noll lust att sova! Så jag var vaken och är så fortfarande. Har diskat, sorterat kläder, tvättat upp lite tvätt och dammsugit halva lägenheten! Ja jävlar.
Jag e fortfarande inget trött, i öronen har jag Peter Lemarcs sommarprat från nåt år tillbaka. Innan det lyssnade jag på Lundells från 2007. Gubbar har ibland rätt kloka saker att säga.
Ibland.

Men nu ska jag bära ner lite grejer till källaren, slänga sopor och packa pantburkar i en påse. Later on ska jag handla lite nödvändigheter till kylen och systema lite så jag och den där fina människan som kommer ikväll har något gott att sippra på. Jag hoppas jag inte blir trött förrns kanske framåt tre eller så. Då ska jag sova middag! :)

Vissa dagar blir inte som man tänkt sig. Vissa blir så mycket bättre... Känner mig på sjukt bra humör. Och ryggen, ja den är just nu snäll mot mig och det märks ju uppenbarligen på mitt humör. Top Notch.

.dansa i mörkret.

I get up in the evening
and I ain't got nothing to say
I come home in the morning
I go to bed feeling the same way
I ain't nothing but tired
Man I'm just tired and bored with myself
Hey there baby, I could use just a little help

Inga kommentarer: