23 november 2011

Effektivitet.

En givande dag hare varit idag! Woppa :)
Chisananen smakar pärk men åh så värt. E ju dyngtrött när jag vaknar men efter en liten hutt, cvitamin och ett par koppar kaffe är jag ler effektiv än någonsin.
Idag har jag vart hos lilla mamma i den lilla stugan och fått god mat ett par blommor och julematta till köket. Så fint så.
Jag har även hunnit med att handla, färga håret, pratat i telefon plus fått upp lite julgardiner och dukar i köket! Jäklar vad mysigt det blev.
Nu ligger ja i soffan med mysbyxor, julmust och juleskum och ska spana på bönderna. Sen jobb! :)

I helgen blir det Stockholm. Ska på fest hos Care of Gerd (googla!) goodiebags och vin väntar. Och självklart en dos av två människor som jag älskar med hela mitt hjärta. Frida och Peter! Kommer bli grymt.

Ha de fint. Gläds åt det lilla och borsta bort dammet från axlarna, allt blir bättre.

.en dag som alla andra.


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: