15 november 2011

eftermiddag.

Artic Root inhandlat. Och en shot tagen, var ungefär lika äckligt som Fernet. Gaaah. Men man ska ju bli pigg och alert så bara att shotta tills flaskan e slut! Ja en om dagen då förstås.

Annars så sitter jag nu och kollar fotboll, dricker kaffe och har gjort iordning min lilla ljusbricka. Mys! Synd att jag måste jobba snart, en sån här mysig kväll vill jag bara ligga i soffan och kolla på Desperate housewives. Meeeen det går ju inte.

En annan undran jag har såhär lite på kvällsningen är detta med lypsyl. Varför försvinner dom jämt?! Jag köote ju försvarets hudsalva precis alldeles nyss och innan jag ens hunnit använda det så är det borta. Helt sjukt! De kan ju vart så att jag missa att packa ner det i den lilla apotekspåsen, men jag tvivlar. Det dyker kanske upp, i en annan tid. Ett annat liv.

Imorgon ska jag tvätta, dessa vardagsysslor. Allt skulle va bättre om man kunde dela på dom. Jag tar disken och hon tar tvätten. Kan ju inte bli bättre?!

Sverige ligger under, mitt kaffe kallnar.
Så godnatt.

.dig your own grave.

Inga kommentarer: