03 november 2011

notes.

Ett annat tips från mig till er är den oklippta intervjun med Bergakungen Uffe the Kung Lundell.
Babel gjorde en intervju med honom, svt levererar intervjun här!. Perfekt att ha i öronen när fakturona dränker oss och fingrarna skriver sig i kramp.
Bah. 3.5 timmar har försvunnit och kommer aldrig mer igen. Det känns som 60min. Typ. Vad händer med tiden?! Lurar den mig?! Men ingen kan vara gladare än mig... För snart är det fredag!
Så jävla skitmysigt ska det bli rent ut sagt.

Nu ska jag ta mig lite kaffe. Har gått från Cappuchino utan socker till Cafe au Lait. I julklapp önskar jag mig inte en Selecta maskin. Däremot en massa annat... Kanske publicerar denna önskelista en annan gång. Kanske inte.

Förövrigt har jag ett skitsnyggt nytt skal till min ajfån. Nya snygga rosa hörlurar med grymt ljud plus en hållare att ha denna älskade telefon i när jag kör bil. Unnade mig lite... Man måste få det! Så äre.

.natt-trolleri.

ps. glöm inte att det e röd dag på lördag.
ds.

2 kommentarer:

Frida sa...

vill ha kort på ditt nya skal!!

Natalie sa...

http://www.itsajten.com/sv/artiklar/mobil/iphone/mobilskal-iphone-4/iphone-4/iphone-4-ultratunt-skal-blomma_rosa.html