07 oktober 2011

Nämen!

Nej jag har inte glömt bort bloggen, jag har bara inte något att skriva om. Eller alltså, jag vet inte.
Känner mig sugen på att skriva men hittar inte formuleringar och ord. Tyvärr!

Idag när jag vaknar ska jag alla fall rulla upp till vackra Stockholm och hänga med Frida. Lövelie times. På lördag ska även Peter klippa mig! Jag känner mig lite lyckligt lottad som har han :) Och att jag får klippa mig på salonger med Top Notch betyg. Känner för något fräckt ;) Typ som Romi. Men de går nog inte riktigt. Nåväl, vi får se vad han hittar på.

Nu ska jag kolla Frustrete Fruar och somna gott på min värmekudde, shittan i gatan vad kallt det var ute nu på morgonen. 

.älska mig mest när jag förtjänar det som minst, det är då jag behöver det bäst.

en gång såg jag ut såhär. de e typ 4år sen. tjock!

Inga kommentarer: