21 oktober 2011

helg.

Jävlar i havet vad trött jag var när jag skulle vakna idag! Snoosade nog 1½ timma, det e rätt bra. Men tvingade mig upp vid 16, tack gode gud för tvättstugan idag annars hade jag nog fortfarande sovit och inte kommit igång alls! Men komma igång måste jag, för ikväll kommer min lilla böna hit :)
Tänkte att det skulle vara mysigt med dammfritt och diskfritt när hon anländer... Så det är på schemat! Plus att jag ska rota fram mina tjugolappar och åka o handla lite. Förhoppningsvis räcker dom till något så jag kan få gå upp och göra massa god frukost imorgon.

Igår laddade jag ner Tumblr till telefonen, med tanke på min fotoblogg. Men det laggar bara. Fixade en blogg på wordpress med jag blir så jävla förbannad när hemsidan är ful och oförstålig så jag sa upp bloggen innan jag skaffade en typ. Nu återstår frågan om jag ska ladda ner Blogpress eller om jag ska leta vidare. En fråga jag inte hinner svara på nu, för nu ska jag poppa min Kör ba Kör lista, dricka kaffe och DAMMA.

.i wanna bad bad romance.

Inga kommentarer: