16 oktober 2011

lördag.

Jag har börjat den stora garderobsrensingen, vilket innebär att min lägenhet är i kaos. Detta gjorde att jag tröttnade och åkte till Mallan för tequiladrink och skräckfilm med henne o Madde. Sen drog vi till Olles. Dom cyklade så jävla fort att jag höll på att dö och i den varma kön in till själva härligheten så gjorde jag faktiskt nästan det, dog alltså. Jag fick ett sjukt sockerfall och hörde folk prata, minns att jag sa att jag inte mådde så bra. Nån 40+ kvinna slog mig lite på kinden men sen tog Malin mig ut till en bänk och Madde kom med ett glas Cola från baren och allt ordnade sig fint. Nån stannade och hälsa, för hälsa e fan vett och förnuft men restrerande av hennes gäng såg vem jag var och gick. Ni är pinsamma.
Drack colan, gick in till bordet och fick findrink av moster. Måste säga att det har varit en bra dag. Massa mycket bättre än om jag hela kvällen hade legat i soffan och fått ångest över alla dessa klädhögar... Men hur fan kan hon gå ut som inte har några pengar tänker ni? Ja jag tänker samma, men mitt vatten byttes mot drinkar och öl och det var godis. Ingen e så tacksam som jag just nu. Pyss på livet :)

Mindre Pyss på att jag saknar ihjäl mig. Men nästa helg, då kommer Hon. yippiekajej, 

Nu ska jag kolla SVTplay och ett avsnitt av Bron. Sen ska jag sova.

.när börjar framtiden.

2 kommentarer:

Frida sa...

Men gumman!! höll du på att svimma!? stackare..

Natalie sa...

Haha ja herregud, de va skitläskigt! Men jag fick hopp om mänskligheten, gud vad hjälpsamma fulla människor är!