14 oktober 2011

Tankad.

Nu har jag helg! Wohooo.
Jag ligger i badet för jag tänkte liksom slappna av lite innan sömnen, jag e ju inte så bra på att somna på morgonen liksom. Men så nu när jag ligger här och spelar wordfeud, ler åt ledighet och ett par nya snygga jeans som jag liksom bara fått så blir jag som pigg. Jag tänker att vad skönt de skulle vara att ha disken gjord, att mysa med lite frukost och se solen gå upp, kolla in Ulf Lundell på Svtplay (han va me i Babel men då kollade jag ju på reklamfittiga kanalen 4)
Är alla fall inget trött, mern i halsen och huvudet men det känns som om jag är van så de gör inget.
Senare idag ska jag ju även till Kumla. Förhoppningsvis lite kaffemys med världens bästa Carro som e gravid delux och sen ska ja hem till mamma o johan för däckbyte på bilen. Ice ice baby.
Men alla fall, jag vet att jag sagt de förut men alla ni dagjobbare. Njut! Ni är en del av samhället ;) Vi nattisar känner oss faktiskt rätt utanför ibland... Men ja summa summarum, jag känner för att njuta av hela denna dag utan att sova! Men vi får se hur de blir.

Nu reserverar jag mig för diverse autokorrekta stavningar, bloggar med telen liksom.
Men nu får de va slut för nu e vattnet kallt och jag e hungrig!

Ta vara på ljuset!

.inte en enda jävla politiker har jag förtroende för, nein!

Inga kommentarer: