25 oktober 2011

fånga dagen.

Fan vad jag hatar att inte somna på morgonen när jag kommer hem från jobbet alltså! Ligger skitlänge o väntar på käre John Blund men icke. Inte förrns eftertexterna av Starke Man rullade över min IPhone slumrade jag till... Vaknade således nyss, åh hela dan har ju gått! Men jävlar så skönt de va att få sova, ser ni så lycklig jag ser ut? ;)




Nu väntar en mastodontdisk och lite fin musik som förhoppningsvis överröstar barnen i den stora underbara lekparken som är lagd precis utanför mina fönster. Åh är det inte underbart med barn som leker och slår sig och skriker ut sina lungor?

.bara när jag blundar.

- IPhone-inlägg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar inte hösten på nattpasset! Nu sover man gott och ser ibland dagsljus. :)

/Phil

Natalie sa...

nej men nattpassen saknar dig, det är alldeles för mörkt i stupen och inget disco överhuvudtaget. treblinka kan du glömma och megapol härjar fritt!