30 september 2011

heart.

Nu somnar jag, snart. När jag vaknar ska jag packa ikeapåsen med kläder som passar för en helg i Göteborg och sen ska jag brumma ner dom 30milen. Ikeapåsen pga glömskan att ta med en väska från mitt hem när jag var där igår och spanade in mitt nya golv. Så jävla snyggt!

Men som sagt, nu e jag faktiskt lite trött, var en hektiskt dag igår med färgning, shopping, möbleflytt, tvätt och snabbträff med Anna till idol. Jag tycker verkligen att den där rödhåriga bönan och Frida borde gått vidare, killarna suger! Men annars ja, rätt bra ändå. Kanske.

Nej, sleeep! Har varit lite nere i veckan, blir så när jag vägrar erkänna mig sjuk. Då blir jag mest bara trött och lite grinig. Men det kommer släppa ikväll när jag får krama om den människa som faktiskt ger mig lite fjärilar i magen och svindel. Mums.

.sleep tight.

Inga kommentarer: