25 oktober 2011

laffa.

Okej, jag badar. Som vanligt.
Det lite ovanliga med detta dagliga badkarsbrukande är dock att jag fått sällskap! Av två ankor... Dom brukar mest bara sitta och titta på men idag ville dom tydligen vara med.
Först var dom sams och kunde leka tillsammans som till synes:




Men sen hände något, jag vet inte vad för jag pratade med Anna i telefonen (hon vet då att leva livet!) men plötsligt när jag tittade ner så var Pinky skitsur och Gulligul låg under vattenytan drunknad!




Hmm ja, jag tror dom blivit influerade av alla dessa nya stjärnhusebarn som lever värre än något jag skådat.
Nu ska jag hjälpa stackars Gulligul upp för kanten, under ytan är inget kul att va. Typ.

.det ligger en sorts odödlighet begravd i själva drömmen.

- IPhone-inlägg!

1 kommentar:

Anna sa...

Haha... underbar Ank-historia!!