31 oktober 2011

say something.

Det är så skönt att jag är född med tålamod och logistikhjärna.
Och ännu skönare att jag inte alls är född i ironiska generationen. Eller?
Men när allt är kaos och upponer och man ser hur golvytan bara växer och växer och lastbil eller lastbil far iväg känns det rätt gött. När man sen kollar på klockan och inser att det är hemgång och natten har känts som tre timmar istället för 7,5 så har man ju i alla fall fått tiden att gå.
Men shiiit vad jag längtar till nästa helg! Långhelg och myshelg. Ska verkligen bara mysa hela helgen lång. Och inte dricka nån alkohol alls. Jävlar så gammal jag känner mig. Jag är väl nästan aldrig bakis?! Men gårdagen var tröttmössa och tametusan om jag fortfarande inte känner av ångorna.

Nu ska jag krypa ner i min svala sköna säng och drömma nåt mumsigt.

.vad som verkade som en bra plan igår kan kännas som en fruktansvärt dålig idag.

Inga kommentarer: