20 september 2011

seller.

Jag vet inte hur många timmar jag sovit idag men inte har det varit många. Somnade sent och vaknade tidigt. Och jag vaknade av att nån jävla kukförsäljare plingade på dörren. Alltså förlåt mig men är det inte 2011 nu?! Vilka idiotiska företag skickar ut människor att knacka dörr?! Nu vet jag inte helt säkert att det var en försäljare för jag öppnade naturligtvis inte dörren. Det är som sagt 2011 och vilka idioter öppnar dörren för okända människor nu för tiden, liksom?! Det sitter en lapp i trapphuset att Viasat är häromkring och vill promota sig och om vi missat dom kan vi ringa eller komma fram till dom om man ser dom i området.
Herreminfucking Gud, jag har internet! Och telefon. Vill jag ha något från er ringer jag väl er eller fyller i blanketterna på nätet. Det är inte 1980 längre. Sluta antasta min dörr med era smutsiga fingrar. Jag behöver sova! Liksom.
Men herregud, somna om då? Kanske ni tänker... Men de e väl inte så lätt när man kikar till på telefonen och ska kolla vad klockan är och har 12 wordfeud-ord att lägga, tre sms att svara på och så var det nåt mer som jag glömt. När man avklarat dessa morgonbestyr är man inte lika trött som när man vaknade och kan gå upp. Hej teknikstress.
Men jag la mig i soffan och kollade på en helt hemsk film. Between two fires. Handlar om en 28årig mamma frpn Vitryssland och hennes 11åriga dotter som flyr till Sverige för att slippa bli prostituerade av maffian. En inblick i det svenska systemet, och att det kan gå så åt helvete fel. Jag fick ont i magen.

Anyways. Nu ska jag dricka lite "eftermaten"-kaffe. Orka hålla på att blogga hela tiden. Jag hinner inte, jag måste wordfeuda, msna och ringa lite samtal!

.i'm nuts about you.

Inga kommentarer: