19 september 2011

resume.

Det blev en fin helg trots att min lilla höna är sjukis. Men det bästa jag vet är ju att ligga i soffan och svulla chokladpudding och laffa runt i mjukisar så lördagen föll mig faktiskt i smaken trots allt. ;) Och fredagen, underbara fredagen! Jag gick ju upp efter kanske lite för lite sömn och körde ner till Göteborg. Möttes av den hetaste heta och hennes syrra som fyllde år. Tog spårisen ner på stan och tog en öl i solen (fast vi satt ju inne och nästan under mark men solen sken utanför.. så de så.) Sen var det dags för skaldjursfrossa på Fiskekrogen. Jag åt och jag åt, det var så gott! Att rekomendera. Hela kvällen var mycket fin, och ja som sagt. Hela helgen var fin, som Winnerbäck sjunger. Jag undrar lite om jag någonsin ska nyktra till i hennes sällskap. Kärlek!

Igår och inatt har det regnat så mycket att jag trodde Örebro skulle flyta bort, men staden verkar vara kvar och jag är sjukt hungrig så ska väl ge mig ut i den nu skinande solen och handla mig lite mat. Och toapapper! Annars vill jag verkligen ha lön nu, en hel jävla vecka kvar. Omg. Undra om det e rea på blodpuddingarna on Lidl? ;)

.ord är inget utan handling.

Inga kommentarer: