07 september 2011

Onsdag.

Idag har jag hämtat ut piller på apoteket. Tror dom mest gör att jag blir trött, men då kan jag ju somna på morgonen alla fall! Top notch.
Sen kom mamma och little sis hit med fikabröd och en stor påse mat, tjoppidopp toppi notch!
Elin skulle fixa ljudet från Tvn till högtalarna, men det går nog inte riktigt. Men jag slipper numera ha mina usbhögtalare när jag ska kolla på film via datorn/tvn alla fall. Gött drag i dom stooora högtalarna nu alltså. Fest nån?! Gud var ju hur länge sen som helst jag var ute och skakade rumpen. Nästan lite sugen!
I helgen kommer Mikaela upp och det blir kräftskiva hos TessaC, Jimpy, Siggebus och Stella. Kidsen e nog kanske inte hemma men ändå... Kommer bli massa mys och kul. Hörde jag en skål eller?! ;)

Nu ska jag återgå till Adam Live, spela lite wordfeud och slå en pling till min löve.
Ta hand om er, cuz no one else will.

.klicka här ----> Titta när han dansar. (nakenchock).

Inga kommentarer: