12 september 2011

prisad.

Dagens bästa status.
Jag gillar många, men inte alla.
Jag förlåter en hel del, men inte allt.
Jag glömmer fort, men inte alltid.
De jag gillar vet det,
De som jag inte gillar, märker det.
För riktiga vänner kommer jag att gå igenom helvetet och för mina fiender kommer jag att visa vägen dit...


Annars har jag mest mensvärk och en trött kropp. Var slitigt med trucken inatt vill jag lova er. Men men en mysig kräftskiva och fina minnen från helgen så gick det ändå rätt bra.
Men som jag skulle vilja göra något annat! Alltså visst skrev jag på min fb att de e skönt o gå o lägga sig en måndagmorgon när alla måste gå upp, men att starta en ny vecka tillsammans med resten av världen är inte heller så tokigt...
Anyways. Nu ska jag steka blodpudding och bacon. Vardagslyx ;)

.aj baj pink sheet.

Inga kommentarer: