06 september 2011

fighter.

Okej helt jävla ärligt, jag har inte haft någon lust att skriva alls. Inte på en hel vecka. My god, när hände det senast?! Men så kommer det en dag som denna där flytet liksom känns trots för lite sömn. I like it.
Solen har skinit, jag har promenerat, diskat och gjort lite ryggövningar. Tyvärr gör det just nu pissont där bak, men jag börjar bli van. Some day.

Lyssnade på Spanarna (P1, SR-appen i min ajfån.) medans jag diskade. Himla bra program, tips för er som vill bli lite bildade i det som händer. Eller mest är det ju åsikter men dom har en del bra saker att säga. Faktiskt.

Jag tog lite bilder på min underbara promenad som jag delar med er!
Medans ni spanar så hoppar jag in i duschen. Varmvattnet har äntligen kommit tillbaka. Tänk att något så litet kan vara så stort.

.no doubts.



Inga kommentarer: