14 juli 2011

tracky.

Back on track, eller tja vi är hemma i Örebro igen :)
Stockholm var fint som vanligt, och Frida ännu finare. Toppi Notchi! Nu ser jag fram ännu mer mot Pride.
Men innan Priden så har jag två ½ semestervecka kvar med min lilla fislort. Ikväll blir det Pitchers och hamburgare, öl och later on Strömpis och Fashion Pack. Vädret är inte helt hundra, men det e ju tur att det finns tak då.
Vet inte riktigt när vi beger oss till Göteborg, men jag längtar! Det känns alltid som lite mer semester när man inte är på hemmaplan liksom. Och där finns havet, Liseberg, massa billiga uteserveringar och sånt dära. Fint liv.

Men ja, lite uppdatering för er lost souls som läser min blogg, trots kass uppdatering på sistonde. Ska försöka skriva mer, om roliga saker och ting. Försöka.

.ciao bellas.

Inga kommentarer: