04 juli 2011

morning.

Imorse vaknade jag som vanligt runt elva, jag fattar inte varför jag jämt gör det då?! Brukar ha skitsvårt att somna om så brukar gå upp även om jag sovit alldeles för lite timmar, men imorse tvingade jag mig ligga kvar och ja, när jag väl somnat om kan jag sova typ hur länge som helst. Speciellt dagar som denna då jag vet att inget roligt är inplanerat! Gick alltså upp nyss så nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar på att skriva en matlista eller åka och handla på känsla, det sista brukar innebära att jag kommer hem med en eller två fulla kassar och när allt är upplockat fyller det ändå bara en hylla i kylen. Tell me vad jag gör för fel?! Så det lutar åt listan, hittade ett recept på amerikanska panncakes, ser så jävla gott ut. Pax!
I dessa minimilönstider kräver nog mitt ätande lite planering ;) Åt förövrigt två cheeseburgare till frukost, det var jag väl värd!! Haha.

Ryggen överlevde en natt på trucken, tänk vad lite det kan göra att inte svanka så förbannat och att knäa lite mer än vanligt ;) Men den känns ju av, så borde göra lite övningar innan mitt matshoppande. Pepp pepp. 

Ha en fin måndag era potatiser. Me having.

.längtar till på lördag.

Inga kommentarer: