06 juli 2011

away.

Jaha, mamma ringde just för att tala om att hon satt på ett mysigt litet torg i solsken med en pasta och en stor stark framför sig. I Göteborg. Jag dog lite av avundsjuka. Samtidigt är Anna på väg till Stockholm och åååååh jag då?! Hallå jag?!
Jag ska diska, storstäda, sortera tvätt och få tiden att gå till lördag för då ska ja minsann också ha lite mys. Så de så. Tror jag väl alla fall, kanske tar en citodon och däckar hela semestern. Tog en imorse innan jag skulle somna, har sovit som en stock och inte ens vaknat av att det var varmt. Vilket var lite äckligt när jag dåväl vaknade. Hej dusch!

Men nu ska jag städa. Och lyssna på Livet Delux. Ett tips till er fuckers som är som jag och hatar att städa och sånt dära, tryck in en ljudbok i örat så går nästan städningen av sig självt :)


.the sun is shining but i can't see it clear.

Inga kommentarer: