25 juli 2011

brudar.

Men åh jag blir så frustrerad! Varför finns inte senaste avsnittet av The real L word på Piratebay undrar jag?! I need my Romi dose ;) Och jaaa, Mikaela vill säkert ha sin dos av Whitney. Haha.
Men men, den som väntar på nåt gott...

Gott har jag det alla fall, dom där Singoalla kexen med blåbärssmak var ju helt underbara. I'm fat! Men tjocka människor e ju roliga, alla fall så verkar hon den där lite större kvinnan i Bridesmaides vara rätt rolig, därför ska jag och min böna bioa oss lite ikväll och skratta sönder. Så har vi blivit lovade!

Nu ska jag slurpa upp mitt kaffe och hoppa in i duschen.
På återseende.

.hallå solen, kom o värm oss.

2 kommentarer:

Mkay sa...

Det fanns igår, för då laddade jag hem det från PB.. Pröva sök via torrentz.com?

Natalie sa...

Men, avsnitt 8?? Har provat överallt, finns inte... Blir galen! Men om du har episod 8 får du skicka till nig via msn sen :)