24 juli 2011

summer sunday.

Det är söndag och vi ligger lite utslagna i soffan framför Vem vet mest. Den här semestern slår inte rekord i soltimmar, men man kan ju ha mysigt ändå. Slängde nyss ihop en liten omelett men nurå, what to do?!
Kan bli en bio ikväll, man vet inte så noga. Känner mig mest lite förslappad.
Ska göra lite ryggövningar alla fall, den där jävla pisseryggen gör ju ont hela tiden. Crappie.

Annars så har jag faktiskt lite hemlängtan, inte för att jag inte vill vara här för det vill jag ju mest av allt. Men ni vet känslan av att sakna något som är ens eget. Min disk, min soffa, min balkong, min stad, mina vänner, mitt badkar och ja allt sånt där. Men nej jag tänker inte åka hem, för den längtan jag har hem nu är rätt svag jämfört med den jag brukar känna efter hon som ligger här brevid mig nu, när jag inte är här. Eller där, där där hon är. Så de så.

.puss i ljumsken.

Inga kommentarer: