07 juli 2011

gloria.

Idag har jag sovit heeeela dagen. Det är så mysigt att läsa folks statusar om att dom varit o badat, åkt på utflykter, solat och typ skriver "nu blir de hemmamys resten av kvällen" Herregud dagen har ju precis börjat tänker jag?! Galet.
Men denna försovning innebar att jag missade den enda tvättiden som fanns!! Jag dör. Så nu har jag packat det viktigaste (tre maskiner.........) och åker hem till mamma. Eller ja, mamma o Johan e ju på resa genom Sverige men syster e hemma så vi ska grilla och dricka lite vino. Top Notch! FF i Skogstorpet, det var inte igår ;)

Nu är det alla fall bara en heldag kvar innan det äntligen är lördag och Mikaela kommer! Må hon inte sticka ut ögonen på mig eller hugga av mig mina armar dessa semesterveckor ;) Ska försöka vara mitt snällaste jag. Hihi.

Nu dusch, sen köttshop och slutligen bara myyyyyyyyys hela kvällen lång.

.happy semester.

Inga kommentarer: