05 juli 2011

banghole.

Jag ler åt att jag bara behöver jobba tre nätter till. Ja visst, jag har precis varit sjukskriven i tre veckor och borde väl palla lite jobb. Men ffs, inatt gick ryggen lite sönder igen. Jag tror den sätter sig i kramp, för när ja kör stretchen som sjukgymnasten sa kunde hjälpa så hjälper det, i 5 sekunder. Fy fan vad jag hatar att ha ont, det är liksom svårt att vara glad. Och allting blir alltid lite roligare och lättare om man kan le emellanåt. Idag ska jag hämta ut dom där voltarenen, knapriknarp. Så, hade jag inte haft semester snart hade jag inte lett alls, men man får alltid tänka på det possitiva. Försöka.

Nu ska jag ta min smärtande kropp och gå o lägga mig. Idag väntar Annahäng och lite sånt dära.
Ska drömma om den vackraste människa jag vet. Ååh som jag längtar efter henne.

.can you take the nighttrain over here!.


.

Inga kommentarer: