31 juli 2011

men hallå där!

Tre veckor är slut nu, idag. Tre underbara veckor,  med lite sol men mycket kärlek. Vänner, skratt och fina dagar.
Nu är jag hemma i mitt hem, min lägenhet och i min soffa. Smälter lite, ler och försöker krama mitt hjärta som redan saknar. Snart jobb, börjar visst 24,00 och slutar 03,30. Känns väldigt värt!
Är sjukt trött, men biter man ihop så pallar man. Visst är det så? Ångest delux. Hade jag inte haft den här veckan med Peterbesök, Kumlahäng, Bettanhäng och framförallt Pride och en långhelg att se fram emot hade jag nog gråtit en skvätt nu men jag vet att tiden kommer gå fort. Likaså nästa vecka, vill så sjukt gärna på Way out west, men blir det inte så får jag väl fira min 28e födelsedag på hemmaplan. 28 barre alltså, tio år sen vi var på Zakynthos och åkte vespa med snygga italienare och tjuvbadade i poolen. Att minnas ;)

Nu ska jag rota fram mina postiskläder, dricka sista slatten kaffe och rulla iväg.
Tänker att ja lägger in lite bilder från fina Göteborg en annan dag.

.hon är så fruktansvärt himla fin.

Inga kommentarer: