12 juli 2011

Letter to God.

Hej Gud.
Jag vet att jag inte pratar med dig jätteofta, vilket i min hjärna känns som att när jag väl gör det kanske du lyssnar lite extra? Hursomhelst, jag vet inte ens om jag tror på dig men... Alltid detta men. (ja är det inte män så e det fan men, vart du än i världen vänder...) Help me out here?
Mitt läge just nu är att jag inte vet hur jag ska klara av mig själv, inte pga någon synd eller så men pga smärta. Min rygg gör så ont att jag håller på att bli psyksjuk... Jag gick hem ikväll för att jag inte pallade att andas längre, för att jag inte vet hur att dansa med den nya hållningen min sjukgymnast gett mig. Jag har varit hos läkare, han skrev ut voltaren.. Skiiiiitbra! På ett sätt, men de har medfört magkatarr. Mina vänner o familj säger åt mig att göra mina övningar som sjukgymnasten gav mig för att stärka bålen, vilket jag vill kunna göra. Min lilla bön till dig Gud är att du ska hjälpa nog att göra dom. På nått jävla fucking vis (nähä gillar du inte när jag svär? Okej men då e vi reducerade, för de finns massor som ja i inte gillar me dig heller... Som cancer tex men ok skit samma.) Du vet väl redan allt men kan du lindra min värk bara lite, pliiiis, jag pallar inte detta.. Ska nu försöka sova på en luftmadrass, med den värsta molande smärta i ryggen jag upplevt, tillsammans med min magkatarr och en tjej på soffan som e så jävla het men som jag i inte kan nå. Jag ber dig, allsmäktige söta gubb Gud, lindra mig lite alla fall?

.Puss på näsan.

Ps. Ja de e skrivet på min iphone, ber om ursäkt om något e fel, men du förstår väl ändå?
Ds.

Inga kommentarer: