27 maj 2010

update.

Jaha då har jag lämnat in min fin fina dator då... Den pajade lite igår, skärmen blev svart och jag fick panik! Haha hur beroende kan man vara? Men det e ju mitt liv där i, mina bilder... Min musik, mina filmer! Åååååååååh, låt det gå väl och låt det inte vara jag som har gjort något vajs. Garanti help me out here ;)

Nu är jag alla fall hemma hos Anna och passar på att blogga lite i min sjukt välbesökta och fina blogg. Jag har ju en gammal dator hemma (utan ljud och konstig skärm, seg som kola...) Men den är inte så kul att sitta och skriva på.. Ja jag lyckas ju få iväg lite statusuppdateringar till fejjan då och då och ett och annat mail ;) men mycket annat duger den inte till. Åhh tre veckor ska jag få dras med den! Alltså min mobil har större hårddisk än den. Nåja, jag får börja läsa böcker innan sömnen tar mig på morgonen nu istället, för mina underbara OZavsnitt kan jag ju glömma nu.

Anyways. Solen skiner och jag är glad. Vad mer begärs?

shooou.

Inga kommentarer: