14 maj 2010

kladd.

Det är fredag morgon och jag vaknar av regnet som öser ner utanför mitt nerdragna persiennfönster.. Det låter lite mysigt, men skenet bedrar. Kan inte solen skina, himlen vara blå och värmen komma hit nu? Allting är ju tråkigt när det regnar, och hur kul är det med blöta strumpor egentligen?
Statusen på min hals är lite bättre idag, goodie! Och snart ska jag kliva upp ur min sköna säng och åka till Hallsberg... Ska få håret cuttat av Peter, han är ju för söt. Åkte dit en sväng igår kväll och guuuuu va han jobbade med lilla mosters hår, men fint blev det nog :) och ja ledig kan man vara när man blir gammal ;)
Vänta er nu ingen stor förändring bara, jag har ju kommit på att jag ska spara till långt.. Riktigt långt. Ska sakta men säkert förvandla det svarta till lite brunt också, men den långa proceduren kör vi i malmö när jag SNART för jag vill SNART åka ner dit..

Jo men då kliver jag upp då.
See yo.

Inga kommentarer: