11 maj 2010

tisdag.

Jag kan visst bara inte låta bli.

Appropå allt och inget.
Jag är sjuk, har tråkigt.. Orkade mig ner till matchen och hejade fram brudarna till en seger. Gött mos! Jag satt på min stol, överklädd och med rasslig hals. Men jag hejade och jag vill bli en fotbollsmamma! fast först måste jag ju då bli mamma. gud vad jobbigt det blev. Jag får hitta några andras barn att heja på :) Kaffet smakade fint där i solen och gräset luktade gott. På måndag ska jag vara med och det kommer bli underbart.

Nu spränger huvet och jag är en tröttis. Imorgon ska jag köpa färsk ingefära och riva i varmt honungsvatten, han trodde det kunde hjälpa. Min älskade Peter som kommer hem snart. På lördag är staden med stort Ö inte säker någonstans ;)

och nu ska jag fortsätta med att tänka att jag inte ska tänka på dig. hela tiden ska jag tänka på det.

over.

Inga kommentarer: