22 maj 2010

äckligt nöjd.

Det är underbara dagar i livet just nu och jag passar verkligen på att njuta!
Igår kväll grillades det lite i parken med lite fina flickor.. Regnet höll sig borta och ölen värmde skönt i magen. Lite senare gick vi in och Martiniz tände sin väggbrasa. Sjukt mysigt, och sjukt varmt! Underbart. Vi dansade, diskuterade de lux och skrattade.. Sommaren är här och jag känner den under huden :)

Nu sitter jag på min lilla balkong, lyssnar på sommarlåtar och dricker kaffe. Visst, jag hade ju kunnat vart i Eskilstuna och svettats loss.. Men de kommer väl fler gånger? Ikväll ska det bara mysas framför film, lite god mat ska kanske också tillagas. Skönt att vara pigg på jobbet imorgon ;)

Nu ska jag gå en liten promenix.

take care.
i do.

1 kommentar:

KarlZon sa...

Härlig blogg :)