24 maj 2010

måndagjävel.

Ja idag är det e tråkig dag känner jag... Jag håller på och tvättar och försöker få någon slags ordning på mina kläder. Alltså jag har fan aldrig några kläder! Men ändå har jag fullt i båda garderoberna och i hela sovrummet. Kan nån komma och organisera lite tack?! Jag orkar inte ha ordning i kaoset längre, jag vill ha rutin på att lägga strumpan i tvättkorgen och hänga upp jeansen efter användning. Hur fixar man det? Jag trodde de kom per automatik när jag nu är vuxen, haha tjii fick jag!
Jag ska även diska snart, och pappersinsammla lite. Life is cruel, och till råga på allt kom Fröken mens som ett bombnedslag och i princip förlamade mig. Jag har det inte lätt nu alltså ;)

Men imorrn är nog allt lite lättare. Vi har match, det är löning och helgen kommer bara närmre och närmre. Jag älskar att prata om helgen en måndag, inge kooonstigt alls.

Äsch, här kan jag inte ligga och häcka. Jag måste vara vuxen! Så nu ska jag dricka en kaffe på balkongen, sånt gör vuxna människor.

(vissa äter glass där också, och målar naglarna och dylikt. men va fan, det var ju bara en illusion. eller?)

Inga kommentarer: