08 maj 2010

morgongrus.

Att tro att jag ens ska kunna ställa om mitt dygn för en dag var ju dumt.. Bilen till Ludvika rullar om 3 timmar och jag har sovit cirka 3 timmar på två dygn. Rock your body! Jag är ju inte purung men dock ung så jag inbillar mig att jag orkar :) Förhoppningsvis somnar jag om snart, och fortsätter med mina fina drömmar..

Jag citerar min vapensyster i gryningen.. .du vet att verkligheten inte alltid är så verklig.

Jo jag vet. jag vet att verkligheten inte alltid är sann och att sanningen ibland är overklig.. Jag inbillar mig dock att jag med den vetskapen kan njuta av nuet och av livet utan att vara livrädd att det ska rasa. Allting är vad man gör det till, mitt ansvar i livet är mitt liv och vad jag gör med det.. Eller hur? Fast just nu är jag glad att någon tog sitt ansvar och fick mig att leva igen.. Livet, underbara livet!
Det blir ibland lite bättre, lite lättare att leva om man får plats att andas och vissa saker rensats ut ur hjärnan.

Inga kommentarer: