01 juni 2010

solbruna ögon.

Ojoj oj! Nöten har fina dagar i livet just nu.. Nästan som alltid när solen värmer mig. Från att legat i ide så bara finns massa energi! Gick upp elva idag, ja igår gick jag iofs upp ännu tidigare men då sov jag ju hela eftermiddan ;)
Jag solade lite på balkongen i morse, det blev waii to hot. Åkte hem till mamma och njöt av kaffe och glass. Sen kom syster och vi blev bruna och fina! En storhandling på Lidl (ja vart annars?) och lite fönsterputsning senare sitter jag här nu med ett sug efter rabarberpaj.. Kanske fixar den senare, eller så spar jag den till torsdag. Nercabbat var det va?
Imorgon har jag hursomhelst Korpenmatch... Tagg tagg! Ska springa sönder, skjuta hål i nätet och lägga lite fina pass, sen vinner vi nog.

Jag har längtan under min hud. En tro på sommaren som äntligen är här och lycka i min mage. Du skapar din egen lycka, men jag har inte skapat mina vänner så spanks to you! Och tack för att världen verkar ha blivit lite galen ;)

Nu är det pax för köttbullar!

på återseende.

Inga kommentarer: