03 juni 2015

Pissa o lägg dig

Nej. Okej. 
Kan det inte bara bli midsommar snart, snark. 

The botten is nådd. På riktigt snart.

Rubriken låter bra mycket argare än verkligheten. 
Jag kan tänka på flera människor som i detta nu tänker att agget är mot dom. Men det är det inte. Agget är mot ett litet nätt klientel som aldrig i livet kommer läsa detta. Dock kommer jag läsa lusen av dom, imorgon. 

I övrigt så är jag självklart pigg nu, pga min tidigare sköna powernap. Det känns som att hjärnan också tänker lite klarare, som att peppen jag fick nyss trycker bort det där slemmiga i hjärtat och får mig tillbaka på plan mark igen. 
Jag kan tycka att respekt är så sjukt underskattat. Respekten gentemot någon annan. -Blow me away, love me to pieces, never fuck up my mind- tror jag tar tillbaka det livsmottot nu. Basta.

Nu ska jag fortsätta vara kär i Villemo och lägga huvudet på spikkudden. 
Imorgon kunde det varit fredag, trots torsdag, men så blev det jobb på fredag ändå. Och hela helgen. 13dagar non stop. Tur att det finns så mycket annat att hinna glädjas åt, och pyssla med. Nej just det.

.be that girl you want to be, be mine.

Inga kommentarer: