11 juni 2015

flow

Idag var jag typ rätt nära döden. Faktiskt, och fler än jag. Bilen brakade totalt på motorvägen och det flög grejer. Men jag överlevde, manövrerade väl och tog mig till säkerheten. Om än rätt långsamt.
Sen solade jag mig gyllene röd. Åt livets lunch med rabarberpaj till efterrätt. Fick lånebil och jobbade mig igenom långsamma timmar som ändå tillförde glädje. Det känns att det är sommar. Och det känns som att ett glas bubbel hade varit lite top av the notch på denna -tack för att jag lever- dag. Men har det glaset innestående ;)

Imorgon är det för kännedom fredag. Jag jobbar till 14-23, kul. Jodå! Innan det gissar jag på att bilen kommer ge mig tårar, gissar, vet inte. Usch. Men sen är det helg! Yippie! 
Och Sverige ska fan ta USA (vill, tror inte...) och jag vill nattsudda framför tvn i mjuka kläder och adrenalinade blodkroppar. Vi gör det, vi bara gör det 😉 

Nu ska jag smörja min flammande kropp med Aloe Vera, äta havrebröd med leverpastej och vara så otroligt jävla tacksam över livet. Längta lite och planera. Hatar att planera men va fan, liiiite kan väl få gå an. 

.chocken att aldrig vakna upp. 

Inga kommentarer: