02 juni 2015

Needing. Bleeding.

Idag är jag arg på patriarkatet. Fly förbannad över att Swedbank ligger nere. Etc.
Spyr galla över att normen för kvinnan är snippa och bröst, inget annat (eller jo möjligtvis mindervärde). Det sista kan hänga ihop med det första, men även en matriark kan förespråka kvinnan som vacker varelse och inget annat. Usch. Jag är förbannad på så mycket. På gubbar som på riktigt tror att dom kan sätta sig över en, att manslemmen på riktigt tror att dom kan, vet och är bäst. Och så är dom bara sämst. 
Nej inte alla, jävla retards det är inte det jag säger. Läs på eran fucking läxa. 

Nå. Eh, ja. Arg. (Och svinhungrig men det går inte att ta ut pengar eller betala för banken har "tekniska problem."! skjut mig.

Kan du inte bara göra ett litet skutt i magen igen? Jag behöver det. Just precis nu. 

.jag vägrar vara någons lilla gumma eller norm, aldrig. 

Inga kommentarer: