07 mars 2012

weekday.

Idag har jag käkat stek hos mormor o morfar, lite tårta och massa kaffe. Jag spelade massa gamla låtar som dom önskade, Rock-Olga liksom. Ja dog lite av skratt.
Vidare har jag börjat packa ihop lite kläder, diskat diskmaskin och myst med katten. Snart kommer ju husägarna hem så jag borde snygga till lite här hemma... Känner mig stressad men tror mest det är för att jag ska lämna bilen kl8 på fredag och så kommer dom hem vid 13 och strax därefter måste bilen va klar för jag ska ner till Göteborg. Stressen består alltså redan nu i hur och när jag ska hinna sova något denna dag?! Fredag alltså. Måste även tvätta allt så katthåren försvinner för det vore ju trist om M skulle få andnöd mitt i mellomyset liksom... Puh! Tur att de e en dag imorgon också :)

Nu ska ja alla fall kliva upp ur badet och ge kvällsmat till katt nummer två. Hon bor på lekstugan igen <3

.känslor lär man sig hantera, inte att få.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: