02 mars 2012

im in love.

Fick mitt paket från Junkyard idag :D men tyvärr var dom sjukt snygga regnbågsbrillorna slut men vad gör det när jag nu har ett par röda heta brallor i min samling?! Ett par tischor åkte också med.


Nu ligger ja hemma i min egen soffa och kollar på nån seg film. Ska hämta Carro och Robban på stan sen och köra hem bönsen till Kumla. I min nytvättade bil :)
Att den ska besiktigas den 13e och inte har en fungerande hastighetsmätare känns som att jag tänker på en annan gång.

Imorgon e det lördag. Fest? Gaaah mitt tagg e som bortblåst men det kan väl va trevligt att träffa lite folk kanske. Helst hade jag velat skaka mitt röda ass i Sthlm men faktum är att man kan inte göra allt man vill jämt.
Eller?

.ill be on the next flight to eternity.

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Mkay sa...

Hade du nämnt Sthlm lite tidigare hade vi kunnat sällskapa o dela på kostnaden!

Natalie sa...

men jag e ju kattvakt och dom vill döda varandra så mest därför jag inte åker...