13 mars 2012

hallå där.

Oj är det redan tisdag?! Tänkte jag när jag slog upp dom bruna och genast fick jag ännu mer ont i magen för att klockan var mycket. Måste ju styra upp min bil :/ Måste få tag på hela instrument panelen typ, gärna en begagnad för om dessa e dyra vad e inte då en ny? Usch.

Alla fall så var helgen i Götet fin, söndag räknas inte trots semester då jag mest låg som en liten räka på soffan och hade magkatarr delux. Men annars så var det vårligt och fint.
Drog en fika med Betty och Lillmadde igår innan jag körde hem till ett ännu varmare Örebro. Åh vad jag älskar våren!!






Nu ska jag åka till affären och fylla upp min ekande kyl. Fylla upp är kanske att ta i men lite pålägg, yoghurt och mjölk ska jag nog lyckas med.

.den här drömmen kan ja leva på länge.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: