14 mars 2012

summan.

Jag förstår inte att det är så att dom som aldrig tittar på BigBrother hatar det mest av allt. Diskuterar mest och skäller och jiddrar. Allvarligt. Programet går på tv11, inte direkt en kanal som man bara råkar zappa förbi? Det är lätt att undvika att titta. Mycket lättare än att tvingas se på håriga armhålor bla. Låt dom som vill kolla, och låt dom som vill va håriga va håriga. typ.
Alla fall, årets BB är lite av en besvikelse. Deltagarna e sjukt tråkiga och ointressanta. Istället för att laga maten kastar dom den, istället för att röka fimparna äter dom dom. (okej de sista va lite kul... euh!) Hannah Vidrigstedt som jag kallade henne lite i början blev Queen men då drog hon ut, smart kanske. Men tråkigt för oss tittare. Och Rodney, snälla. Älskar att Camilla kallar honom för "ett päron". Euh igen...

Alla fall all. Bilen e fortfarande paj. O när jag tänker paj blir jag hungrig så nu ska jag käka lite. Gick en liten promenix på 10min. Allting e bättre än inget. ;)

.vi äter där vi skiter.

Inga kommentarer: