17 december 2011

tupp under lupp.

Jag läser gamla skrivna ord, som så många gånger förr. När jag inte hittar bokstäverna för dagen brukar jag läsa det jag skrivit en annan gång, en annan tid. Och man minns. Det här året är ju snart slut så det kanske är meningen att man ska blicka bak lite. Jag har dock förmågan att gå igenom allt, massa år. Ibland imponeras jag även av vissa texter som jag skrivit. Det är det där flytet jag vill åt. Men oftast skriver jag som bäst när det inte finns något fint att skriva om. Som om det finns fler adjektiv för smärta än för lycka. Så jag är nog lycklig nu, bittersweet emellanåt kanske men i mitt hjärta pumpar blodet på och den finaste gåvan 2011 var att möta henne. !
Ni kanske tror att jag bara har den här bloggen. Så är det inte ;) Jag har även en med lite handklotter i och så har jag massa skrivet på qruiser. Ibland vill man liksom veta vem som egentligen läser det man skriver och eftersom det tydligen är sjukt jobbigt att kommentera mina inlägg här så delar jag inte allt. Man ger och man får ;)

Klockan är morgon. Jag har varit vaken ett tag och sett klart Jägarna2 och Ligg med mig. Den sistnämnda var nån norsk film som skulle påminna om Fucking Åmål. Det gjorde den verkligen inte. Den var töntig, feg och rätt tråkig. I jämförelse alltså. Jägarna2 var bra, men den var inte bättre än ettan. Vill  ni veta mer kan ni ju faktiskt googla. Så de så.

Nu ska jag diska och vänta på att världen vaknar. Har en känsla och måste ringa och höra om den stämmer... Men tror inte det e så poppis kl 7, haha.

.as rich as can be, when you smile.

Inga kommentarer: