16 december 2011

heroisk.

Jag brukar inte kolla på Hjälte-galan och nånstans inom mig tycker jag det är lite äckligt med såna där program. Även om det fyller en bra funktion, samma med välgörenhetsgalor. Men anyways, nu kollar jag och det enda äckliga just nu är att jag tyckt så om hjältegalan. Jag sitter här o grinar, o skrattar och känner inspiration och massa mer därtill. Vilka fantastiska människor det finns!

Annars är jag nog lite sönderjobbad eller nåt. Även om jag trivs bättre på jobbet nu än jag gjort på flera år. Men det kanske är det där med flera år... Som nattjobbare, fem nätter i veckan år efter år. Jag har sömnproblem! Delux.
Men jag tror det beror lite på att jag är kär i en människa som allt som oftast är 30 fucking mil ifrån mig. Var är lugnet i det? "vad drömmer du om i framtiden?" ja inte amf-pension alla fall. Mindre avstånd däremot. Så äre!

Nu ska jag fortsätta gråta lite.

.happy helg är inte för alla.

Inga kommentarer: