19 december 2011

Träligt.

Jag fattar inte vad jag e för sjuk riktigt. Det killar i öronen och halsen men mest av allt gör det ont i hela min kropp. Som träningsvärk i blodet liksom, jag gillart inte. Men jag hoppas de går över snart! Det brukar göra det om jag sover mycket, och det gör jag verkligen. Hinner knappt sätta på en film innan ögonen sluts.

Ute är det snö, äntligen säger vissa och ja det är klart det blir lite mysigare med snön! Och nu när jag inte behöver roadtrippa i den kan jag även tycka det är lite vackert. Julen närmar sig! Väntar fortfarande på klappar som ska komma med posten, börjar bli lite lätt nervös. Speciellt om dom inte kommit imorgon! Kom igen nu jobbet, leverera ;)

Nu är det dags för lite vila igen! Tips på bra serier mottages varmt.

.all i want for christmas is you.


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: