01 december 2011

Äppelkind.

Idag är det torsdag, 1a december och julkalendersdags! I love them. Ska snart spana in årets men först tänkte jag prioritera er readers lite. Har visst inte bloggat så mycket på ett tag (ett dygn....)

Så jaha idag har jag solat min vita kropp. Ätit onyttig mat och nästan kollat klart på hela Melancholia. Rätt skum film men bra!

Ikväll börjar allvaret på utrikes och jag går på 100% efter typ 2år som deltidare. Kan inte längta mer efter nästkommande löner!
Längta förresten, jag e bra på det. Nästan så bra att ibland är längtandet nästan större än hela grejen. Typ som julafton.
Men i år blir julen fin, och det ska bli helt sliskigt äckligt mysigt att få dela den med mitt <3

Nu är det dags för en slurp kaffe. Sen jobb. Sen snabb sömn och tillslut roadtrip till Gbg! Götta.

.ängeln bor i min vänstra hjärtkammare.


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: