10 december 2011

Host.

Jag e typ sjuk. Det suger litegrann.
Igår sov jag fyra timmar och sen tvättade vi, handlade mat, åkte bil oså lite disk på det (diskmaskin önskas!), alla fall så somnade jag ju såklart i soffan framför film. Sen vaknade jag för att somna igen... Hur jävla svårt ska de vara att vara vaken en hel film?! De går inte. Eller det går ju när jag e själv men inte med sällskap, då däckar jag som en klubbad säl. Insanos!

Nu ligger jag i soffan med värmedyna och te. Försöker tänka mig frisk, går inte jättebra. M är till apoteket och på jakt efter en backpacker väska. Fan vad jag kommer sakna henne när hon rymmer landet en månad :/ men skönt för henne med lite sol och vila :)

Ikväll ska jag alla fall ta mig i kragen och göra lite god mat och mysa till det. Bli frisk och kolla på Så mycket bättre. Imorgon är det jobb igen och Mikaela åker hem till ett blåsigt Göteborg. Söndagar är inte min favvisdag.

På återseende.

.halvvägs.


Sol!


- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: